U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, HerbaLab kozmetika, 19. Oktobra 428, Korman, Kragujevac, u obavezi je da povraćaj vrši isključivo preko VISA, MasterCard i Maestro metoda plaćanja, što znači da će institucija na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).
Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije. Povrat robe se u tom slučaju vrši na naš trošak a prijava ide u jednostavna tri koraka:
- Pošaljite Vaš zahtev na adresu: herbalabkg@gmail.com. Obavezno navedite sledeće podatke:
- ime i prezime
- broj narudžbine
- e-mail adresu
- podatke o računu
- poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije
- Artikle namenjene za povrat adekvatno spakujte kako ne bi došlo do oštećenja u transportu i pošaljite Post Express službom.
- Nakon što oštećena roba stigne u naše prostorije i proverimo opravdanost reklamacije, ispravan artikal biće isporučen na vašu adresu. Zamena oštećenog artikla ide na trošak prodavca i vrši se preko odgovarajuće kurirske službe (Post Express).